Главная / Новости / Напівпричепи: переваги і недоліки

Напівпричепи: переваги і недоліки

86518_n58303674Причіпні пристрої до вантажної техніки відносяться до затребуваними пристроями, що дозволяють значно підвищити обсяги перевезеного вантажу, а також застосовувати тільки для перевезення конкретних вантажів, таких як ліс або контейнери з товарами.

Різноманітність цих виробів досить велике, та й ціни на них можуть разюче відрізнятися, як і їх призначення. Найчастіше зустрічаються моделі, з вартістю значно виший вартості самого автомобіля, до якого вони чіпляється.

Технічна трактування моделей — несамохідний транспорт, який призначається для спільного пересування з самохідними засобами.

Конструкційні особливості причіпної техніки.

Якщо брати до уваги загальну концепцію конструкції всіх причіпних пристроїв, то це техніка, яка представляє собою кузов, оснащений рамою, плюс підвіска, гальма і кріплення. Причіп прикріплюється до автотранспорту за допомогою спеціального елемента — дишла, виконаного у вигляді важеля в горизонтальній площині, в різних виконаннях. Дишло прикріплюється до фаркоп і закріплюється. У напівпричепів, на відміну від причепів, транспортування відбувається за допомогою сідла, опорно-зчіпного пристрою, що представляє собою опорну плиту і зчіпний механізм. В даному випадку напівпричіп транспортує вантаж з розподілом на тягач. А при відчеплений напівпричепа, він впирається на спеціальні опори, які для цього висуваються. Таку зчеплення називають автопоїзд.

До найпростіших видів причіпної несамохідної техніки на krone.ua відносяться причепи та напівпричепи мають малу вантажопідйомність до трьох чвертей тонни (750кг). Це одноосьова техніка, яка прикріплюється до будь-яких автотранспортних засобів. Конструкційно вони прості, і виготовляються з простих матеріалів, фанерні днища і борту. Грунтовніші моделі вже виготовляються з металевого каркаса, з Наставний або додатковими бортами, які дозволяють збільшувати корисну вагу, а також можуть бути обладнані лебідкою, тентом, регульованим дишлом, що дозволяє перевозити довгомірні або нестандартні вантажі, але з допустимою вантажопідйомністю.

Самі великовагові причепи, іменовані в народі фурами — складна техніка, вантажопідйомність якої може досягати 40 тонн. У зв’язку з постійно зростаючим товарообігом, як в міжміському, так і в міжнародному сполученні, затребуваність таких причепів очевидна. При такому ж витраті палива, може трохи більше, фура перевезе набагато більше вантажу, що позитивним чином позначиться на зменшенні транспортних витрат.

Поділ причепів на класи і види.

Технічний пристрій причепів визначає клас, до якого належить дана техніка.

Від одноосьових до шестивісних.
Відсутність наявності передньої осі.
Причепи-розпуски (довгоміри) основною перевагою яких, є їх транспортування тягачем без вантажу в складеному стані. Тобто дишло може складатися, а сама платформа поміщається на тягач.
Крім цього причепи та напівпричепи поділяються на види, і складаються з:

— Бортових;

— Низькорамних (трал);

— Причепи;

— Платформи;

— Цистерни;

— Контейнеровози;

— Причіп-холодильник;

— Трали для перевезення автомобілів та ін.

Вид причепів і напівпричепів, а саме їх кузов є визначенням, для чого вони будуть застосовуватися: бетон, різні види сипучих матеріалів, ліс або упаковані товари для перевезення в контейнері.

Причепи та напівпричепи — техніка, що дозволяє перевозити більше вантажів, що, безсумнівно, вигідно замовникам.

Не забудь поделиться с друзьями:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Ещё нет голосов, опубликуйте перым!)
Загрузка...