Китайські аеропорти переходять на самообслуговування аби впоратися з потоком пасажирів

Китайські аеропорти переходять на самообслуговування аби впоратися з потоком пасажирівКитайські аеропорти вводять нові сервіси для самообслуговування, щоб впоратися з постійним зростанням числа авіапасажирів у країні, повідомляє avianews.com з посиланням на дані дослідження SITA.

На даний момент 100% аеропортів, що брали участь в заповненні анкет (обслужили 60% всіх авіапасажирів в Китаї), надають можливість мандрівникам реєструватися на рейс за допомогою кіосків.

До 2018 року в 77% аеропортів з’являться кіоски для друку багажних бирок, а 68% повітряних воріт також встановлять стійки для самостійної здачі багажу і посадки в літак без участі співробітників аеропорту.

За даними Авіаційної адміністрації Китаю, цивільні аеропорти країни в 2014 році обслужили 831 500 000 пасажирів, що становить на 10,2% більше у порівнянні з аналогічним періодом у 2013 році. Зараз у Китаї працює 202 цивільних аеропорту, 24 з яких мають пасажиропотік понад 10 млн. осіб на рік.

Автор: Ірина Колесник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.