e

Просування мобільного додатку – оптимізація реклами з точки зору маркетингових цілей

Мобільні додатки доповнюють маркетингову стратегію. Варто відзначити, що вони можуть служити різним цілям, а також полегшувати управління компанією. Отже, типові бізнес-додатки стають все більш популярними.

При запуску нового мобільного додатку на ринок дуже важливо швидке і ефективне просування. З простої причини – всілякі мобільні додатки швидко застарівають, вносять зміни, додають додаткові функції. Тому, щоб підтримувати послідовність спілкування, це потрібно робити швидко і ефективно.

На MixDigital про просування мобільних додатків можна дізнатися більш детальнiше. Фахівці MixDigital підвищать впізнаваність програми, зроблять його популярним, що вплине на кількість завантажень і активність користувачів.

unnamed 86

Мобільний додаток – це сучасний і ефективний маркетинг. Просування мобільних додатків – єдиний спосіб залучити потенційних клієнтів, тому що зараз конкуренція в цій сфері дуже висока. Просування мобільних додатків орієнтоване на компанії, у яких є власні мобільні додатки.

Просування мобільного додатку

Що потрібно зробити перед запуском мобільного просування, так це вирішити, де ви хочете просувати свій додаток. Існує пошукова мережа, рекламна мережа (тут також інші додатки, мобільні новинні портали, блоги та інші веб-сайти, що розділяють рекламний простір) і YouTube. Варто додати, що у випадку з YouTube реклама спрямовується на основі механізмів, аналогічних рекламній мережі, тобто з використанням, серед іншого, релевантних ключових слів, інтересів користувачів або їх демографічних даних.

Два основних типи просування мобільних додатків – це реклама, що просуває установку, і реклама, що привертає увагу користувачів, причому перша з них більш популярна. Простіше кажучи, мета – збільшити кількість завантажень.

prodvizhenie mobilnyx prilozhenij

Кожна компанія, яка хоче просувати свою програму, реалізує свій маркетинговий план. Google Реклама дає можливість вибрати мету кампанії, яка допоможе досягти цілей рекламодавця. Можна оптимізувати кампанію з просування програми з точки зору:

  • Кількість установок – ставки і таргетинг кампанії оптимізовані, щоб отримати якомога більше завантажень або установок і виконати певну дію.
  • Кількість дій у додатку – оптимізація спрямована на залучення цінних користувачів, а подія конверсії є ключовою дією в додатку.
  • Цінність дії в додатку – реклама націлена на користувачів, які потенційно мають шанс стати джерелом доходу для компанії з часом.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.