...

В Росії починають розуміти, що захоплення Криму – державна помилка

В Росії починають розуміти, що захоплення Криму – державна помилкаЗавдяки енергетичній блокаді Криму, росіяни доходять до тієї думки, що стратегічно неправильним було захоплення кримського півострову, який залежний від України. Все більш зрозуміло, якою державною дурістю було захоплення Криму В.В. Путіним і взяття на утримання громадян слабкої Росії цієї дотаційною території.

Це не тільки порушення законів Росії і підлий удар в спину Україні, якій Росія гарантувала безпеку, але це ще й економічна дурість. Так-так, давайте порахуємо.

Застосовується знижений у два рази тариф – 1 руб. 53 коп. за кілометр. РІА «Новости» повідомляє про успіхи російського феодалізму – з кріпаків громадян-водіїв правителі зібрали за 5 днів роботи «Платона» (назва, що ображає ім’я великого грецького філософа) – 191 млн. Рублів. «Платоніки» стверджують, що охопили системою збору нової феодальної повинності, введеної в дію російським начальством при особистій участі В.В. Путіна, власників 60% автомобілів масою понад 12 тонн.

Значить, за день в середньому збирається – 38 млн. 200 тис. рублів. За рік по знижених тарифах вийде – 13 млрд. 943 млн. рублів. Якщо застосовувати звичайний тариф (3 руб. 06 коп.), який діятиме з березня 2016 року, то цю суму слід помножити на 2. Отримаємо – 27 млрд. 886 млн. рублів.

Але це з 60% автомобілів. Якщо допустити, що «платоніки»  включили в систему збору феодальної повинності всі 100% авто понад 12 тонн, то при застосуванні повного тарифу сума, яку збирають за рік зросте до 46 млрд. 447 млн. рублів. Припустимо, що вихідні цифри вірні і ці гроші підуть на фінансування федеральних автомобільних трас.

Порівняємо їх з неповними розрахунками по тих грошах, які були викинуті з федерального бюджету Росії на дотації Криму – 300 млрд. рублів – 150000000000 за неповний 2014 рік і стільки ж за 2015-й.

Іншими словами – менш ніж за два роки, за неповними даними, на утримання Криму витрачено в 6 разів більше коштів, ніж можливо збирати за рік з водіїв вантажівок.

Автор: Ірина Колесник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.