Водіїв і кондукторів будуть навчати працювати із запереченнями, які виникають під час роботи та перевезення пасажирів. У київському громадському транспорті тепер працюватимуть таємні пасажири, такі собі “таємні покупці”, завдання яких проводити аналіз та надавати оцінку роботі водіїв і кондукторів «Кіївпастрансу». Про це заявила спікер КП Анна Бондар.
За словами Бондар, 80% скарг пасажирів стосуються некоректної поведінки водіїв і кондукторів. Відзначається, що програма навчання для співробітників буде введена в дію з початком 2016 року. Перший етап працівники будуть проходити ще при влаштуванні на роботу.
Як заявила Бондар, з працівниками громадського транспорту будуть проводити лекції з етичної поведінки, конфліктології, і в обов’язковому порядку їх повинні навчити працювати із запереченнями пасажирів. Наступним етапом такої освітньої реформи в КП – це проведення польових занять в депо. Також буде запроваджений таємний пасажир, робота якого буде полягати в аналізі та оцінюванні роботи працівників громадського транспорту.
Автор: Ірина Колесник