Кітч – це стиль в дизайні та архітектурі, прояв масової культури і синонім псевдо-мистецтва, в якому підкреслюється екстравагантність, завищення і зайва розкіш за рахунок звичайних естетичних цінностей. Гучна дурість, порушення правил і прагнення бути різними, у що б то не стало – ось що таке внутрішній кітч.
Кітч – дитина постмодернізму, протизаконних маніпуляцій і протестних рухів. Цей спірний стиль привертає найрізноманітніші думки в світі дизайну інтер’єру. Переглянути більш детальну інформацію можна тут, про стилі дизайну та різні ідеї.
Природа і народження кітчу пов’язані з повторенням і реструктуризацією встановлених класичних образів. Як це часто буває, коли рух моди повторюється, оригінальні компоненти стилю реконструюються за допомогою нових матеріалів, різного масштабу, навколишнього середовища і ряду інших чинників. Інтер’єр в стилі кітч відрізняється дорогими матеріалами, перебільшеною екологічністю і вишуканістю ретро-стилів і фантазій. Колірна гамма, що варіюється від яскравих кольорів до, кисло зелених і пурпурних, звичайно ж, з червоним.
Початкова мета стилю кітч в інтер’єрі полягала в тому, щоб знущатися і відмовлятися від історії і художніх традицій, смаків і стилів. Таким чином, основні ідеї проявилися в кричущому несмаку, невідповідності кольорів і внутрішніх предметів.
Особливістю інтер’єру в стилі кітч є поєднання елементів різних стилів інтер’єру, таких як кантрі, сільський або класичний, з кольоровою дисгармонією, численними аксесуарами і величезним використанням масових предметів. Інтер’єр в стилі Кітч завжди є викликом – він кидає виклик своїй перебільшеною розкоші, зайвої «краси» і повної відмови від естетики.
Кітч може бути плодом багатства, чи то псевдо-багатства, а також бідності, але він завжди прагне привернути увагу і бути іншим, за рахунок внутрішніх предметів і обробки. Псевдо-розкіш кітчу легко розпізнається підробленими дорогими об’єктами, такими як штучна шкіра, і загальним прагненням призначити розкішний клас по суті дешевими предметами.
Розкішний кітч
Знамениті дизайнери інтер’єрів використовують стиль Кітч, як інструмент знущання над масовою культурою і неможливість відрізнити гарне від модного. Це завуальована іронія щодо самого поняття стилю і прямих провокації для споживачів. Дизайнери часто засновують свої ідеї кітч на надмірно популярних зображеннях і об’єктах.
Як правило, Kitsch є погано зроблені імітації модних, сучасних, що привертають увагу і неякісних предметів, які імітують популярні зображення. Коли справа стосується кітчу в дизайні інтер’єру, це сентиментальне і помпезне поєднання гучних кольорів, надмірних декоративних предметів, кричущої еклектики і підроблених наслідувань дорогим матеріалами. Іншими словами, це домашня атмосфера багатої буржуазної сім’ї, відображена в зігнутому дзеркалі.
Своєрідні риси
Кітч – це стиль екстравагантних людей, які схильні до певного рівня нігілізму, які насолоджуються вражаючим і створюючи свій неповторний стиль у всьому. Це бажання шокувати і висловлювати свою оригінальність часто народжується з надмірної поблажливості і багатства або, навпаки зі складних злиднів. Це стиль, який може знайти своїх шанувальників серед підлітків, чий смак і розуміння стилю і життя знаходяться в процесі формування. Це може бути просто захоплення чи довгострокова пристрасть.
Зрештою, дітей у всіх нас іноді приваблює яскраве і барвисте, що обіцяє краще життя, навіть якщо це просто імітація для деяких, і ілюзія, що ми можемо змінити світ, незважаючи на встановлені і іноді застарілі правила і норми.
За словами відомого чеського письменника Мілана Кундера, «незалежно від того, наскільки ми його зневажаємо, кітч є невід’ємною частиною людського стану».