Приклад команди Citroen може виявитися заразливим. Французький колектив вирішив в 2016-му році зосередитися на роботі над машиною зразка 2017-го року і відмовився від підтримки команди-виробника на один сезон. Citroen Racing буде представлений лише в WRC 2, а також молодіжному заліку.
На такий крок може в теорії піти і M-Sport. Британці поки розглядають всі варіанти на наступний сезон. У тому числі – і «ситроєновського».
«Я чудово розумію, чому Citroen пішов на такий крок, – говорить Малкольм Уїлсон, бос M-Sport. – Говорив про це після опублікування календаря на наступний сезон. Враховуючи, що нам потрібно працювати над новою машиною, він виявився перенасиченим».
У 2016-му році в календарі Чемпіонату світу з ралі знову буде Ралі Китаю. Воно не замінить якусь гонку, тому офіційні команди змушені виступити на всіх 14-ти етапах. Єдиний варіант обійти це обов’язкова умова – не подавати заявку як виробник. І M-Sport може прийти до такого рішення.
«На даний момент неправильно стверджувати, що ми вже вирішили не виступати як виробник. Наша мета – бути на всіх 14-ти етапах. Поки команда не прийняла ніяких рішень, але буде просто нерозумно, якщо ми детально не розглянемо варіант, на який пішли в Citroen», – додав Вілсон.
Автор: Ірина Колесник